Friday 16 October 2009

Efter Chocken :)

Det är konstigt hur mycket som kan förändrats bara på några dagar.
James friade och nu efter chocken har lagt sig lite så känns allt helt underbart!
Allt är så rätt och jag är lyckligare än någonsin.

Folk har redan börjat fråga angående Bröllopet!! hmmm jag behöver TID att tänka igenom det.
För att vara helt ärlig så trodde jag aldrig att jag skulle gifta mig, jag har aldrig velat gifta mig men så träffade jag James, Jolene föddes och James friade och jag sa JA, så jag måste vänja mig vid tanken att jag ska gifta mig innnan jag börjar tänka och planera ett giftemål.

James sa i förbifarten häromdagen - vi gifter oss nästa år eller året efter det...
Jag vet inte riktigt om det är nåt jag vill än för jag tror jag behöver mer tid att förbereda mig.

Angående bröllopet så kommer jag inte ha ett stoort GIGANTISKT vitt bröllop, tror inte att det är min grej alls.
Jag föreslog att vi skulle åka till Las Vegas o göra det till james men inget som han kände att han vill göra.
Vi får se vad som händer....

Känns fortfarande som att jag lever i en dröm och att jag snart kommer vakna och allt detta inte är sant...
men jag tittar på ringen och nyper mig i armen och vet att detta faktiskt är sant och detta är mitt liv!

LOVE J & J

No comments:

Post a Comment