Sunday 1 November 2009

Underbar Helg

Det är inte ofta Jag o James spenderar tid ensamma men igår va vi hos James vänner Dan o Clair, vi drack lite öl och pratade. Lillan va hos Farmor o Farfar och när vi kom tillbaka hade hon precis vaknat och va inte alls intresserad av varken mig eller James, hon hade inte gråtit nånting o allt hade gått fint, nu är det bara jag som måste släppa lillan lite för hon klarar sig tydligen helt perfekt utan mig 24/7 :)

Jag o Jolene va i Oslo förra helgen o hälsade på finflickorna och vi hade det väldigt trevligt, Lillan va jätteduktig bara lite jobbigt att flyga själv med allt baggage.

Som vanligt gårt helgerna så fort o i morgon är det dags för babysim igen, Lillan älskar det, hela denna veckan är fullspäckad av aktivitet och på fredag kommer min Far hit o hälsar på, vet inte hur jag känner för det men hoppas att det funkar bra. Han har ju även bokat att komma över jul med inget som jag alls tyckte va en bra ide men han blev arg på mig så jag kunde inte säga nej.

Det spöregnar ute, jag har tänt ljus i lägenheten o jag o lillan myser, james spelar golf o jag antar att han ångrar att han åkte i och med regnet, han kommer ju frysa halvt ihjäl....

nej nu ska jag gosa med min dotter och ha en myssöndag!

love J and J

No comments:

Post a Comment